loading-logo
Hoogvliet motoren
  • Home
  • Over ons
  • Foto’s
  • Werkplaats
  • Contact
  • Zoeken
Hoogvliet motoren
  • Home
  • Over ons
  • Foto’s
  • Werkplaats
  • Contact
  • Zoeken

Revisie

Hoogvliet Motoren is gespecialiseerd in het reviseren en tuning van Amerikaanse V-Twins. Neem contact op voor een advies op maat.
25995011_2068309506738213_6934323374722928362_n
Revisie 2 Opbouwen van div. blokken
Gereviseerde koppen en cilinders in struktuur coating
Evo kop 2 Bewerkte en geflowde poorten
Uitlijnen Krukas op pinionas
13 Gear drive back lash meten
Revisie 1 Nog te reviseren delen met uitlijn bank krukas
Shovel kop 2 Uitlaat kanaal gelast en zittingen gedemonteerd
Shovel kop 3 Gevlakte kop met verzonken boutgaten voorzien van nieuwe geleiders , zittingen en kleppen
Evo kop 6 Na de druk op de klepveren te hebben uitgeshimd en veren met schotels erop zitten zijn koppen klaar om te monteren
Shovel kop 4 Lift valve to piston checken
10 Olie pomp en nokkenassen in Cam support plate
Revolution Kop 2 Met door ons gelaste en gevlakte koppen voorzien van verzonken draadbussen met de originele schroefdraad
9 Verschil tussen H-D pomp links is gegoten en die van TDP uit billet alu gefreesd en heeft een harde geannodiseerde laag.
3 Veel schade door Pendelende krukas aan pinionbus – as oliepomp
Drag race cilinder met nieuwe Liner uitdraaien
8 Special tools voor het in – en uitpersen van lagers en nokkenassen zijn vereist bij deze modificatie . Wij gebruiken Jims
Revolution Kop 1 Met geruineerde pakking vlakken en uitgetrokken Heli – coils
4 Na krukas te hebben gemeten hebben we teveel uitslag om een tandwiel aangedreven nokkenas te monteren dus de krukas moet uit het blok om te richten
Hoondoorn Links voor Pan , Shovel , Evo 3,5 – 4 en Rechts voor de grotere boringen zoals S & S 4 1-8 and up
Shovel kop 5 Gat met draadbus voor dubbele bougies en valve to valve check tool
Cilinders Evo voor revisie 1
Gereviseerde delen gestraald en gecoat
Drag race cilinder Opmaat draaien nieuwe bus
Uitdraaien bakhuis voor grote seal
1 Krukas heeft te veel uitslag
Evo kop 4 Met nieuwe onderdelen
Blokken in opbouw
Nieuw Big – Bore kit S&S
Shovel kop 6 Veren uit shimmen
1 TC 99 – 06 met te hoge veer spannig op spanners , lagers en de silent – chain
Revisie 3 Nieuwe blokken S&S op de voorgrond In de midden in opbouw en achterste zijn klaar
Evo kop 5 Klep lift controleren
Evo kop 1 Gehoonde nieuwe klepgeleiders. Zittingen ingefreesd en geslepen
Bronzen bus naar naaldlager
Modificeren Bak huis
Cilinder Evo bovenkant gevlakt
Shovel cilinders met koppen gestraald , gereviseerd en gespoten in de krimplak
Karter in krimplak gespoten
3 Cilinder koppen met nieuwe Rowe black melonide kleppen en KB zuigers. All parts made in USA
11 Orginele naald lagers vervangen door full needle waar er meer in zitten om meer kracht te kunnen handelen
2 Cilinders en koppen gespoten
Karter Shovel gestraald en in krimplak van VHT gespoten
3 Na demontage van een TC uit 2003 Veel slijtage van dit slechte systeem
Hoondoorn in Sunnen hoonbank met gehoonde cilinder
Complete gereviseerde Shovel met retour olie leiding direkt uit kop wat resulteerd in minder warmte in het Big – Block
Gereviseerde Shovel cilinders en koppen in krimplak
14 Verstelbare stoterstangen afstellen en klaar om cover te monteren
Gereviseerd en gespoten blok in opbouw fase
1 Cilinders en koppen afgedekt ivm stralen
Diversen Drag race cilinders met bussen die vervangen moeten worden
Previous post Custom Building
Next post THE SHOP

last-photos

Contact

adres: Kastanjeweg 9, 3421 TD Oudewater

Telefoon: 0348 565 869

E-mail: kull@hoogvlietmotoren.nl

 

Openingstijden

Dinsdag – Zaterdag: 10.00 – 18.00 uur

Zondag & Maandag: gesloten

2019 - © Hoogvliet Motoren - Powered by Creative Dogs & Studio182